Isnin, Ogos 03, 2009

DOA PERLINDUNGAN UTK ANAK-ANAK

Kakak demam panas dan mengadu letih..Abah bawa pergi ke klinik dan dapat MC dua hari. Doktor kata hanya virus dan alhamdulillah kakak tidak batuk atau selsema.Memang jadual kakak sangat padat sejak dua minggu kebelakangan ini..camping ,kelas tambahan, seminar teknik menjawab dan ujian bulanan..dia nampak letih dan sangat perlu rehat.

Tapi hati siapa yg tidak bimbang? Hari ini sudah tiba giliran mangsa ke 8 wabak influenza A H1N1.
Mudah-mudahan kita semua dilindungi Allah dari wabak ini.


Rasulullah s.a.w telah berdoa untuk perlindungan Hasan dan Husain (cucunya) dengan membaca:

Aku minta perlindungan bagi kamu berdua dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna daripada setiap syaitan, binatang yang berbisa dan bencana ain (pandangan mata yang menimpakan penyakit).

6 ulasan:

MiSs ZaH berkata...

hope anak akk xde ape...
alhamdulillah la... sib baik akk bawa cpt2 g klinik... InsyaAllah xde ape2... amin~!!!

Meen Eunos berkata...

alhamdulillah.
Harap kakak strong mcm mak die.
Harap akak jugak sehat selalu
disamping keluarge tersayang.

en_me berkata...

kakak demamm nak adik lagikk tewww.. ehehe, me gurau2 je.. salamm pagi selasa cikgu pinat ittewww

akudimar berkata...

kak pinat, aku numpang amik syafaatnye, walopon haku takde anak lagik...

cikgu mas berkata...

kak pinat sekolah saya dah cuti seminggu dah...cuti percuma bahana hinggus si pinky tu..3 org budak sek saya positf..sian depa..mohon Allah jauhi keluarga kita dari musibah tu..

tchersally berkata...

memang betul skrg ni..bimbang je..
semoga kakak cepat sembuh..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin