Khamis, Ogos 20, 2009

TUNGGU


Menunggu Kehadiran Ramadhan..
Mohon maaf segala silap dan salah..zahir batin..
Alhamdulillah, dah mula bersedia dengan Quran,baju dan telekung baru utk solat tarawikh,beli stok makanan utk bersahur,ulangkaji balik buku-buku tentang kelebihan Ramadhan dan tak lupa beli kurma madu..
gara-gara suara gemersik yang mendayu-dayu tu lah...

Yusuf Tayoobb....Yusuf Taiyobb...! adoilah..

9 ulasan:

cikgu zainab berkata...

Salam Pinat,

KN pun ada telekung baru gak, hari tu beli kat Pekan Baru, Riau.Kita pakai cantik2 utk mengadap Allah dan semoga kita mendapat barakah & rahmah di bulan yang berkat ini.

Selamat berpuasa!

PINATBATE berkata...

Selamat berpuasa KN..

MiSs ZaH berkata...

salam akk..

slmt berpuasa...
jgn ponteng2 tau...
zah pun nak minta maaf..
jika ada salah silap..
menyakitkan ati ke kan...
zah minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...
(^_^)...

yanti isa berkata...

kita pun dah tergoda dengan suara yusuf taiyob tu..dah rembat sekotak...dah makan pun...rasanya kena beli lagi lepas ni

Selamat menjalankan ibadah puasa

en_me berkata...

salam awal ramadhan cikgu pinat ittewww..

dilaOHdila berkata...

salam ramadhan kak pint
habis ramadhan syawal menjelma...
mesti seronoknya erk

kucingorengemok berkata...

salam, celak mata pun kena beli jugak nak buat gaya mcm iklan yusof taiyoob tu, hehe.... selamat menyambut ramadhan dan keberkatannya :)

KAMATO berkata...

Selamat berpuasa, semoga dikurniakan kesihatan sepenuhnya untuk beribadat di bulan mulia ini

花生豆花Alex berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin