Rabu, Oktober 22, 2008

SETAHUN



Pantas sungguh masa berputar..seakan baru semalam menyambut kelahiran Hannah ...
hari ni genaplah setahun umurnya ...Alhamdulillah..

SELAMAT HARI LAHIR HANNAH
Semuga menjadi anak solehah, penyejuk mata penenang jiwa.

10 ulasan:

Uncle berkata...

Happy 1st birthday to Hannah. Semoga Allah memberkati.

Uncle

aNIe berkata...

SELAMAT HARI LAHIR yang pertama buat Hannah...Aunty lambat ucapkan ...tapi aunty doakan semoga Hannah membesar menjadi anak yang solehah dan membanggakan ibu dan ayah....Ameen

dilaOHdila berkata...

Happy behday TO U.....
happy behday TO U....
Happy behday To hanna.....
Happy behday TO U...muah!!!!!

kak, cake dah tempah LOM kak?

akudimar berkata...

sugeng ultah Hannah
muga menjadi penyejuk ayah bonda...

muor76 berkata...

sekejap jerk kan dah setahun.. pastu sekejap jerk kan dah 2 tahun.. pastu sekejap jerk kan.. dan bermacam sekejap jerk... tu menunjukkan kite dah makin tua

blackpurple @ jowopinter berkata...

Selamat Hari Lahir adik Hannah. :)

Wangi74 berkata...

Happy birthday darling Hannah(baru terperasan namanya sama dgn ex mentua..hehehe).Be good gurl ok:)-Kiss auntie Lynn

|| syazwaniadnan || berkata...

happy birthday hannah tiut =)
nanti besar2 jgn geget org dh ye :p
hehe :D

Ct berkata...

Puteri Hannah dah setahun...rasa macam kejap je kan? apa2pun hepi belated besday ya...cepat beso bolehlah mak tambah ahli lagi..ngeh3x...

Pinat, kek tu beli ke buat?

PINATBATE berkata...

TERIMA KASIH kepada semua yang mengucapkan tahniah dan mendoakan Hannah..

Alhamdulillah..Hannah sekarang dah mula berjalan!

CT,
kek tu beli kat kawan sekolah..malas nak buat kek lepas-lepas raya ni lagi pun daku bukannya pandai nak deco...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin