Jumaat, Oktober 31, 2008

MINGGU SIBUK

Lepas cuti deepavali empat hari minggu ni berlalu dengan cukup sibuk. Hannah dihantar ke rumah pengasuh baru Kak Niza sebab nursery terpaksa ditutup kerana penyakit kaki tangan dan mulut. Alhamdulillah kak Niza nak tolong mengasuh Hannah..kalau tak tak haru juga..

4 ulasan:

yanti isa berkata...

kak yan pun sibuk...banyak sungguh keja nak dibereskan dalam masa 2 minggu ni..penat giler..takpe lepas ni kita cuti puas-puas

aNIe berkata...

Anak sedara akak pun kene sakit tu...sekarang dah baik...alhamdulillah...

dilaOHdila berkata...

salam kak PINT
moga kesibukan memberikan akak sentiasa ceria erk;-)

PINATBATE berkata...

KAK YAN...
Cuti nanti pun sibuk jugak...macamana tu?


KAK ANIE..
Alhamdulillah Hannah tak kena sakit tu tapi kesian kawan-kawan dia 5 org masuk wad..nursery pun kena tutup terus ..


DILA..
Hidup ini terlalu singkat utk berduka.., ceria itu penawar luka..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin