Rabu, Oktober 08, 2008

PUTU KU

Bila berkumpul ramai-ramai masa hari raya hari tu, dapatlah berjumpa dengan anak-anak buah dan putu-putu aka cucu-cucu saudara......cucu saudara dah ada 21 orang...tak lama lagi akan ada dua orang lagi yang bakal lahir..makin terasa tua lah pullokk....Alhamdulillah ..

Latest cucu..Muhammad Hariq baru 4 bulan ..

putuku Aulia..dengan fesyen rambut raya

Yang ni bukan putu..anak sapa ntah..tayang lubang hidung dengan gigi 6 batang...kuat menggeget woo si Hannah ni...

10 ulasan:

dilaOHdila berkata...

SALAM kAK pint
RAMEI JUGAK PUTU KAK Pint YO...
WAH best tu....
** Aulia iki bukan anak buah adi ke kak

PINATBATE berkata...

yup,Aulia tu anak buah Adi,Adi tu sepupu Hannah.. Adi berkongsi embah dengan Izzah..Izzah tu kakak Hannah..Soalannya;siapa aku..hakhakhak...saja nak peningkan Dila...

dilaOHdila berkata...

hahahahha kak PINT
aku sudah tahu...
maknanya mak Hadi ngan akak adik badik
yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
betul rak kan(pening jugak tadi nih nak pikirin2 balik)hehehehe

dimar berkata...

wakakakaka...
mumet tenan la soklan kak pinat.
lawaks lah.

Uncle berkata...

Dear Pinatbate.
Bila tengok gambar budak-budak tu smua, teringat pulak kat anak-anak Uncle kat Malaysia.

Uncle

Hanim berkata...

Semua pipi tembam-tembam...best buat gigit...hahahaaa sadist betul

dilaOHdila berkata...

kakpint
kalau satu embah maknanya emak si ady sepupu kak pint lah
hannna ngan Aulia yo kira dua kupu2...
bior betul YOng soalang TUH
jangan PUtorrrrr aaaaaa:-P

Quinary berkata...

Putu tu maknanya cucu ke kak Pinat? Hik hik.. mati-mati saya ingat akak nak tulis pasal si putubambu ke bila tengok tajuk thread nih.. hik.. hik..

PINATBATE berkata...

DIMAR...

Soalan kacang jer tu...saja nak buat teka teki tekuk ..


UNCLE..
rindu itu tanda sayang...bila agaknya uncle nak bercuti balik Msia?

PINATBATE berkata...

HANIM...

hehehe..ooo...ada hati nak gigit putu kakpinat yer...


DILA..

soalan tak putorr...cuma jawapan dia pusing guling-guling jer...


QUINARY...

hehehe...putu tu maksudnya cucu...macamana putubambu boleh masuk dalam ini filem...:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin