Sabtu, Mei 03, 2008

YANG PALING KECIL

Hannah sekarang makan Nestum beras,biskut susu Nestle dan bubur nasi campur carrot...
Alhamdulillah ..tak banyak kesah..apa orang suap dia makan...

Ni lah akibatnya kalau makan sambil meniarap...


Buat masa sekarang Hannah yang paling kecil dalam keluarga..Ke mana-mana pergi jadi perhatian..dah enam bulan ni makin cerdik,lasak dan manja...
sentiasa nak ada orang kat sebelah dia....kalau ditinggal sensorang mula lah menjerit...


Baru terperasan...bila ramai anak perempuan,banyak betul koleksi baju warna pink dalam almari....hhmmm..

Ni Hannah dengan pakcik-pakcik dia masa balik kampung hari tu...Hannah ni tak takut dengan orang...suka jer kalau orang ambil dukung dia..bahaya ni...

3 ulasan:

dilaOHdila berkata...

wah...acik dilla suka tol tengok si Hanna makan tu. Ada gaya lah nak oi. Tu dah boleh jadi superwoman tuh.....comey;-)

Shhh... berkata...

Sweetnya makcik Hanna tu ... yg pakai tudung putih tu

PINATBATE berkata...

Shhh....
Alamak Nad, yang tudung putih tu kaklong Hannah lah..siFarah...my first daughter,macam makcik-makcik ker..kehkehkeh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin