Isnin, Mei 05, 2008

LESU

Bila Hannah demam suasana jadi lesu...semua orang tak ada mood...Hannah asyik merengek minta dukung..
Izzah pulak nak periksa tadika esok pagi tapi gaya macam nak jawab SPM jer...marahkan abang buka tv,warning Hannah jangan merengek bising...suruh kakak dengar dia baca buku ...buli mak dia suruh siapkan pensel warna dengan pensil box dia...
sharp tajam-tajam tau...adoii..layan jer lah..

5 ulasan:

Ct berkata...

siannnnn puteri...samalah macam nabill...sekarang ni panasnya memang menyengat..

Kak Lady berkata...

Harap2...semangat utk periksa untuk Izzah akan berkekalan hingga ke menara gading nanti...hehehe...pandai buli mak dia ye...

Moga hannah sihat dah...

dilaOHdila berkata...

hehhehehhe IZZAh
nak exam erk. tak per lah kak tu dah ada tanda jadi pelajar rajin terbilang.....:-)

**Hanna meriang ke?
alah siannya. Wes Pirang dino kak?

muor76 berkata...

skang nih bebudak tadika pon ade exam yerk..

bese kalo anak demam, mak bapak on demam sekali..

PINATBATE berkata...

CT..
Alhamdulillah..Hannah dah sihat tapi menyusu kurang la..

KAKLADY..
Mudah-mudahan begitu lah hendaknya..

DILA..
Semuga kejayaan dalam pelajaran seiring dengan akhlak dan pekerti yang baik..

MUOR76..
selamat datang...tadika sekarang gitu lah...zaman dulu sekolah 'makan' jer...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin