Khamis, Mei 08, 2008

KENANGAN

Hari ni sakit kepala berdenyut ntah apa pasal...mungkin cuaca panas sekarang..nak menulis pun malas jer...

Camera pun ntah kat mana menyoroknya dua tiga hari ni ..Bila nak ambil gambar Hannah dah sihat ceria tak jumpa pula...
layan jer lah gambar-gambar kenangan kami kat pesisir pantai Pahang-Trengganu tahun lepas..




Di Pantai Balok...








senja di Pantai Beserah..



Di pantai Cherating..

Sata...sata....sedapnya..

Sedap tak terhingga....fuh..

Petang-petang makan berjenis-jenis bubur dan pengat..

Hotel kami..

Sarapan pagi kami..

Makan malam..

Teluk Chempedak..




5 ulasan:

Ct berkata...

bestnyaaaaaaaaaaaaaa....bilalah aku dapat peluang macam ni..

mamafami berkata...

Tak pernah lagi pergi ke Cherating ni...Sakit kepala tu mungkin disebabkan faktor cuaca kot...

dilaOHdila berkata...

walah YONG
apa ke heinya syik ilang camera ajer nih (hehehehhehe)
lain kali kan YONg diikatlah dgn kusi roda tu sekali......;-)
rugi nak tengok Hanna yang dimple tuh

Chibi Maruko berkata...

sata, baru ni dengar nana.. camana rasa dia, buat dr apa ngan apa..

PINATBATE berkata...

CT...
Insyaallah sampai la tu nanti..hujung bulan ni kan cuti panjang..


MAMAFAMI...
Selamat datang...Cherating ni macam pantai-pantai lain kat Msia ni juga..
Banyak sampah..


DILA...
camera dah jumpa..tersorok bawah timbunan buku dan majalah..


FARA...
Sata ni adik sepupu otak-otak...
Dibuat dari campuran ikan,bawang,serai,cili,santan,garam gula...gitulah lebih kurang..bakar dalam daun pisang..beza dengan otak-otak bakar dalam daun kelapa..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin