Isnin, Mei 12, 2008

KENA TAG LA PULAK...

Mujur masuk blog Ekah,kalau tak ...tak tau kena tag...hehehe..


SOMETHING ABOUT ME THAT YOU ALL SHOULD KNOW

1.Menguasai 3P...Penakut,pemalu dan pemalas ...suka buat kerja last minit..

2.Suka membaca dan mempunyai koleksi pelbagai jenis buku dan majalah tetapi tiada satu buku pun berkaitan cerita hantu.

3.
Pakai kain batik di rumah.

4.Suka buat kek,kuih dan puding tapi tak suka masak lauk-pauk.

5.Anak sulung daripada dua beradik.

6.Sehari kalau tak minum kopi ..badan lesu kepala pusing.

7.Telah mencuba pelbagai teknik menguruskan badan tetapi belum berjaya...ngeh ngeh ngeh ngeh..


Love to pass this to:

~~> cguct

~~> dilaOHdila

~~> sofwatcairo

The rules:

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

HAVE FUN !!



3 ulasan:

soulha,cairo berkata...

aduh kena tag plak aar..mcm nk resume kija ler plak..aci tk klu tipu..hehehe..oklah senang2 kita jawab yerk..

Shinky, mama of Malaekah berkata...

pinat,
he he....samalah kita, nak kuruskan badan, tak kesampaian.

penakut jugak cikgi sorang ni....he he he. kalau izzah tau...mesti dia sakat mama dia nih :P

PINATBATE berkata...

SUE..
tak aci main tipu arr....



SHINKY...
macamana nak kurus...asyik selera jer makan..lepas bersalin Hannah hari tu kurus sebulan..lepas tu .............

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin