Isnin, November 22, 2010

SURIRUMAH SEPENUH MASA

Menjadi surirumah sepenuh masa dengan lima orang anak yang rajin makan dan hobinya bergaduh..pheww..sungguh nikmat! Alhamdulillah..

9 ulasan:

kucingorengemok berkata...

haha, gaya makan tak agak²

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

masa ini letak apa shj jenis makanan
Insyaallah akan habis
seronokkkkk

bila dah besar
ada yg sampai keptg tak habis2

Wassalam

akudimar berkata...

takpe bonda tercinta pandai masak lagi kreatif

akudimar berkata...

ehhh...mana irfan tak makan ayam goreng..pssstttt kak...tangan izzah tu berminyak-minyak kena kat kusyen...hehehehe

manzlie berkata...

salam dari makkah'


sabar jer lah cikguuu...hehheeh...mana si baby irfann....ghinduuu aaarr...


waslam

PINATBATE berkata...

KOG,
sekarang masing-masing perasan artis bila kena flash camera..
Izzah kata "mesti gambar ni masuk kat blog mak.."


Atuk Rozali,
mmg betul..tukang masak tak sempat kering tangan hidangan dah licinnn..huhuhu..

PINATBATE berkata...

Dimar,
Haih! camana boleh tak perasan tangan Izzah berminyak lap kat kusyen mak tuu..isyy!isyy!..ni boleh buat alasan mintak sofa baru kat abah ni..ahiks..


Salam Cik Lie Makkah,
Irfan tengah sibuk berlatih berenang kuak lentang atas tilam tu..:D

Zaitun berkata...

Seronok kak Zai tengok anak2 yang kuat makan tak payah simpan lebihan makanan dalam fridge.

PINATBATE berkata...

kakZai..
emak dia yg letih..hahah!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin