Rabu, November 03, 2010

TUKANG MASAK KERJANYA ENTENG

Siapa kata masak nasi goreng susah..senang jer sebenarnya..minggu-minggu lps PMR ni kami buat macam-macam pertandingan..antaranya Pertandingan memasak nasi goreng ..;D

 bahan-bahan yang diperlukan ialah.....ehh!..tengok jer lah gambar tu..

Ada 10 kumpulan bertanding ..4 kumpulan lelaki dan 6 kumpulan perempuan..masing-masing bukan saja pandai menggoreng nasi..menggoreng cikgu pun pandai..

Mamat hensem ni  kata setiap kali masak nasi goreng hati dia mesti sayu dan pilu mengingatkan pengorbanan emak dia memasak setiap hari untuk anak-anak..Terharu kan..?
Sebenarnya dia nak cover airmata meleleh-leleh gara-gara mengupas bawang putih bawang merah..Cait!


Chef Two bukan Chef Wan...sedang mengadili pertandingan dengan adil dan saksama..

kecoh anak-anak dara ni menggoreng
1
2

6 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

chef atuk beri no 2 menang

Wassalam

sally berkata...

Wah..ade ke yg bole d jd kan calon menantu Pinat..?

PINATBATE berkata...

Waalaikumussalam Atuk Rozali,
kena rasa dulu..sedap ke tidak..baru adil..hehehe


Sally..
adalah jugak yg boleh buat calon menantu..masak sedap,rupa pun molek..tapi diorg tak sanggup tunggu..boipren baru belajar MENIARAP..lama sangat nak tunggu katanya...ekekeke..

Zaitun berkata...

Perempuan wajib pandai memasak,bila dah kahwin boleh jadi pengikat kasih.Lelaki pula satu bonus kalau pandai memasak beruntung si isteri.

ummu berkata...

salam Cikgu Pinat
tempat kaak minggu depan baru ada pertandingan memasak ni.
kreatif juga kan students ni

Kakzakie berkata...

Salam cikgu Pinat,

Sambil membaca kakak tersenyum ni. Suka melihat anak-anak dara dan bujang teruna tu masak. Biar mereka tahu...

Pendekatan pihak sekolah yang baik sementara hendak habiskan masa sebelum cuti. Periksa dah habis....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin