Jumaat, Ogos 29, 2008

BUKAN BISKUT RAYA

Lama tak letak gambar makanan kat sini ..
ni gambar kek batik yang dibuat beberapa hari lepas..peminat tegarnya tak lain tak bukan si Kakak..belum cukup keras dia dah potong...

hahaha!
sure tak lalu orang nak makan kalau nengok gambar ni...chocolate cookies ni hasil gotong-royong bebudak bertiga masa cuti sekolah minggu lepas...tu tangan Abang, sikit punya tekan sampai penyek biskut tu...sebelah dia Izzah..turut aktif melibatkan diri...

dapat sebalang diorang hadap bertiga sambil tengok Tom Tom Bak...sikit pun tak berbaki.. :)

3 ulasan:

dilaOHdila berkata...

waduh kek batek lagik....
dah banyak ke buat kuih kak pint?
tempah boleh? hehehehe

Chibi Maruko berkata...

betul ke bukan kuih raya :)
selamat menyambut bulan ramadhan dari kami berdua untuk akak sekeluarga... kalau makan best best tu, tempeklah gambar untuk buat me kat sini terliur :)

PINATBATE berkata...

DILA
ingat kek batik, ingat Dila...wakakaa..iki dino tajilan ney iwel-iwel lah pulak...


FARA@CHIBI
Selamat berpuasa juga untuk Fara dan En.B, semuga beroleh keberkatan Ramadan..kakpinat sedih pulak nak tampal gambar makanan yang buat orang jauh terliur..nanti habis basah laptop dengan air liur ..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin