Khamis, Ogos 21, 2008

MAHA 2008

Tengahari tadi pergi ke MAHA..punyalah luas kawasan tu...

naik transport ni pusing keliling kawasan..kalau jalan kaki takut rugi...nanti habis cair lemak-lemak yang dah dikumpul sejak bertahun-tahun..

menapak ke dewan pameran..

Nampak mesin penyedut ni, ingat CJ ..dia nak sedut budak nakal dengan mesin ni...ok gak..

baja BEN SMART BEN MAREM....err...iklan kat blog ni nak mintak komisyen kat sapa yer...

Ayam serama dah sampai ke pasaran antarabangsa..

Yang ni harga beribu riban...tapi sungguh tak patriotik langsung..jalur gemilang dipijaknya..

segala akar, herba, ubi, daun dalam perubatan Melayu....

pilih jangan tak pilih...

pilihan hati..










7 ulasan:

cikgu jawe berkata...

hehehe.. rajin gak pergi MAHA ye. rembat apa cik pinat? pulasan gak ke? hehe

hari tu tak sempat nk tgk ayam serama. byk masa abis kt dewan A aje. :P

PINATBATE berkata...

Tempat tu tak jauh dari rumah, kebetulan asben cuti,tak bawa budak-budak pun...senang nak jalan..

Dewan A yang depan sekali yer..
Dewan hujung sekali penuh dengan makanan ..kenyang makan dan minum 'tester'..tengok sapa punya pulasan berbuah dulu..ekeke..

dilaOHdila berkata...

waduh best mbangget gi MAHA
bila lastnya erk kak
ke aper dah habis?:-)

|| syazwaniadnan || berkata...

tahun lepas wani p jugak MAHA ni..
tp x naik bus pon, jalan kaki je.
mmg membakar lemak tepu betul.
tp time balik tu habis lemak2 tepu terbina semula. eheh

best p sane, byk info.
tp kesian sape2 yg bwk bb, crowded, x sesuai..

PINATBATE berkata...

DILA..
wes rampung lah darling...tunggu taun ngarep yo..


WANI
kakpinat pergi berduaan jer..memang crowded..erm..orang lain dating kat tempat romantik..kakpinat dating kat MAHA pun jadi lah..

Wangi74 berkata...

MAHA ni apa makna penuhnya

PINATBATE berkata...

LYNN..

Malaysia Agriculture, Horticulture and Agrotourism Show..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin