Isnin, Disember 06, 2010

1432 HIJRAH @ KUALA SUNGAI BARU


SALAM MAAL HIJRAH 1432 . Mudah-mudahan hidup kita akan lebih bahagia pada hari-hari mendatang  dan sentiasa diberkati Allah .

Baru balik makan sup tulang yang sedap kat restoran Lily Simpang Balak.Memang biasa makan kat situ tapi kali ni nak jamu Kakak makan ayam goreng kunyit dgn sotong tepung kesukaan dia tiap kali ke sini. Minggu depan Kakak dah nak balik ke asrama..jangan sedih makan nasi kawah lagiii sedap dan berkat.Sabar yer Kak..

OK, sekarang nak tayang gambar makan-makan kat Kompleks Medan Ikan Bakar Kuala Sungai Baru masa perjalanan balik dari Melaka . Tak habis lagi cerita melaka rupanya.kehkehkeh..The journey to Kuala Sungai Baru took us nearly an hour, by passing Klebang, Tanjung Kling, Sungai Udang, Masjid Tanah and Pengkalan Balak.Tetiba cakap jawa ni apehal?

      Seronok nampak nelayan balik petang dengan hasil tangkapan..
 Hannah suka betul ambil gambar buat aksi mulut herot
Menara Restoran Terapung yang cantik waktu matahari berlabuh.

                                                                         fresh!
kesukaan Kakak..babai! kat asrama takkan jumpa sotong goreng celup tepung..sobsob..

Tak boleh nak cakap apa lagi dah kalau muka dah macam tu punya sengih...Alhamdulillah ala kulli hal.

6 ulasan:

yangyuyu berkata...

lapar la pulak...hehe

KAMATO berkata...

Salam maal hijrah

PINATBATE berkata...

oppss! Awas..! Ingat Semangat tahun baru,misi mengejar BMI ideal..;)

PINATBATE berkata...

Salam Maal Hijrah Tuan Kamato..:)
yok medang..

Rozali berkata...

Salam Maal Hijrah Cikgu Pinat

suka si kakak sesekali makan ketam fresh

Wassalam

PINATBATE berkata...

Salam Maal Hijrah Atuk Rozali,
Semuga kita bertambah amal dan takwa.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin