Selasa, September 16, 2008

TUPAI TUPAI

Dah senja...
butterprawn dengan telur bertali-tali

Pepahat sweet sour..sedap tapi tak bpleh lawan pepahat masak cili pedas kat Bagan Lalang..

Bismillah..Alhamdulillah..

8 ulasan:

Ct berkata...

wahhh...sedapnya..makan besar yaa. Kim salam puteri..rindu dengan gambar keletahnya... :-)

Shinky, mama of 2 Princess berkata...

Salam pinat,
waa laparnyer tengok hidangan tu semua....kecur air liur tau...:)

oh ya, ada hadiah menanti pinat di blog shinky...harap singgah ya untuk ambil....:)

mar BCN berkata...

Salam kak,
Salam perkenalan....nmpk sedapnya makanan itu...;)

Uncle berkata...

Hi Pinatbate.
Very interesting blog indeed! You have beautiful children. Take good care of them and the Tupai-Tupai looked awesome....tiba-tiba lapar!

Regards.
Uncle

cikgu jawe berkata...

woit! woit! apa nih.. tak baek tau.. hihihi

dilaOHdila berkata...

waduh kak....dah pergi tupai2 ni ke
bestnya. makanannya cedap tak?
harus pergi jugak ni......

PINATBATE berkata...

CT..
sibuk dengan tempahan kek raya yer..lama tak menjenguk sini...


SHINKY..
Terima kasih award yang cantik
tu...terharu..dari jauh datangnya..tapi tak sempat nak ambil sekarang..tunggu !


MAR...
Terima kasih sudi datang...



UNCLE...
Thanks Uncle..blog Uncle lebih menarik dengan cerita-cerita dari Makkah tu...


CJ...
hehehe..tu hanya nak menguji tahap kesabaran orang yang berpuasa...cabaran kecik jer tu...


DILLA...
Roti canai buatan Dila pun nampak sedap apa...

dilaOHdila berkata...

kak PINT
nanti nak singahlah kat BajengBAjeng ni. tadi gi JOHNNY...meja ciput. x puas aa kak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin