Isnin, September 15, 2008

COMOT

Orang bersahur , dia ikut bersahur...orang berbuka pun dia join sekali..

Hannah ni suka betul makan pakai tangan kiri...camana nak betulkan ni?

sekarang makin aktif..dah memanjat dua anak tangga tapi terjerit-jerit tak tau turun..

Baru-baru ni Hannah buat aksi gimnastik terjun katil....mujurlah landing atas tilam ..Alhamdulillah selamat...

10 ulasan:

Shinky, mama of 2 Princess berkata...

He he cute jer hannah nih, bulu mata melentik...cantikk.

Ada tokoh nak jadi ahli jimnastik negara nanti nih :P

dilaOHdila berkata...

alah ayyu boccah iki
wes suwi orak petok YO hannah
melok posso ke kak. pingin agak eyyy wes delok uwong mangan YO (hehehehe)
* kak...wes shopping ke?

muor76 berkata...

jatuh katil? hehehehe
anak muor ade sekali tu siap bergayut kat tepi meja.. pastu jatuh ke bawah.. sib baik takde pe-pe...

Wangi74 berkata...

Aisha pun kidal juga..makan tangan kiri tp kdg2 suruh pakai tangan kanan..tak gak mahu dia

blackpurple @ jowopinter berkata...

Cute!

Kalau diasah dari kecil boleh berjaya sebagai ahli sukan gimnastik tu nanti... :D

PINATBATE berkata...

SHINKY...
ahli gimnastik negara..? huhuhu...tak payah lah ...takot patah tulang...main dam ular cukup lah Hannah tu..


DILA..
kakpinat dah siap shopping raya sebelum puasa lagikkk....

PINATBATE berkata...

MUOR...
budak-budak baya ni memang ada ajer..jatuh lah,benjol sana-sini...Hannah hari tu rempuh sliding door,biru gak dahi...


WANGI..
Asha pun kidal yerk...Hannah ni kalau suruh suap pakai tangan kanan memang makanan tak masuk ke mulut..kadang masuk idung, kadang masuk telinga....


BLACK....
tak mau lah...cari career lain lah...

Firman Nurmie berkata...

pinat

si danish pun sama tangan kiri jugakk. tak tau la nak buat macam mana. bila bg biskut ker apa ker..dia capai ngan tgn kiri cam no tu.

Sheikh Helmi berkata...

nice blogs

PINATBATE berkata...

NURMIE..

agaknya dah memang nak jadi kidal lah Hannah dengan Danish ni..kalau kita tegur pun tak mau jugak..berat betul tangan kanan tu...


SHEIKH HELMI..
Thanks..sudi-sudilah singgah lagi yer...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin