Isnin, Ogos 16, 2010

TAMBAHAN CUTI RAYA

Sakit leher sepetang  mendongak tengok lampu kat syiling kedai .semalam 3-4 buah kedai kami terjah tapi akhirnya beli lampu yang biasa jer  ..nak letak kat luar rumah jer pun ..takkan nak gantung lampu chendeliar jurai-jurai kot..

Bulan puasa ni masa macam cepat sangat sangat berlalu,Kejap jer dah 5 hari puasa.Bebudak kat rumah ni mujurlah tak banyak kerenah.Bangun sahur pun senang jer..ajak tadarus pun mahu..Alhamdulillah..tapi abang tu pergi terawih kat surau sebab tarikan moreh yg pelbagai..biasalah budak..kat rumah makan kuih juga tapi tak meriah macam kat surau.

Cuma sedih bila kakak telefon semalam cakap dia tak sihat.Padat betul jadual waktu kakak bulan puasa ni...tu yang letih kot.Mudah-mudahan sihat selamatlah kakak..Mula-mula cadang minggu depan nak pergi tengok kakak kat asrama..tup tup kena ganti sekolah pulak Sabtu ni..Errmm..

Dah tu nak buat camana..dah bagi cuti tambahan pun masih ramai yang nak sambung cuti lagi..:DD


Ni yg buat ramai orang jeles dengan kerjaya cikgu ni yer..asyik cuti panjang jer katanyerrr..........

7 ulasan:

Rozali berkata...

Salam Ramadhan Cikgu Pinat

ceria raya tahun ni, dgn lampu baru


cian kakak kat asrama
tak sihat tiada siapa yg belai
he he

Wassalam

PINATBATE berkata...

salam atuk,
alahai..ganti lampu pecah ..kalau tak raya pun kena ganti gak..
yerlah..kesian kakak..berbuka makan sedap sikit kat rumah ni mulalah mak dia teringatkan kakak..sobsobsob..

kak su berkata...

Salam Pinatbate

Alhamdulillah anak2 akak dah berpeluang balik semuanya minggu lepas. Seronok bersama2.

Sempatla kami beri motivasi dari pengalaman akak mengembara tuu...so petangnya bila ke bazar ramadhan pembaziran dapat dielakkan.

Alhamdulillah cuti dipanjangkan... dapatlah anak2 kita lama sikit dgn kitakan...Amin.

Wslm

Meen Eunos berkata...

oh Kak Pinat.
sesungguhnye kami penjawat
awam yg lain amat cemburu dgn
kelebihan cuti yang diberi.

Selamat berpuase kak pinat.

akudimar berkata...

mak aihhh...kak pinat nih...biasanya bila nak raya orang beli dimar sentil je buat panjut.

kakpinat lak beli lampu canggih...cayak lah...

rezeki berkata...

salam cikgu pinat

alhamdulillah, dapat nanti cuti panjang sikit walaupun cuti ganti heheheh

sekolah cuti , pak itam pun cuti sama lah, budak keja lagilah suka , 2 minggu cuti raya hehehe

Uncle berkata...

Kalau bapak anak-anak yang sekolah dapat tambah 2 hari tak?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin