Rabu, Februari 03, 2010

TAK ADA BACA KA..?

Pagi tadi doktor bagi senarai panjang makanan yg boleh menambah darah .Sepanjang dua bulan ni asyik pening bila menunduk atau sujud.Rupa-rupanya kurang darah..tapi yang rasa grrrr tu bukan apa..sebab nurse yg bagi ubat tu double triple bebel pulak berbanding doktor..alahai..! rasa nak gam jer mulut dia dengan gam gajah..


" Chegoo tak baca internet ker..? "

'' err..baca apa..? "

" Tada baca lah tu...tu lah...bacalah internet chegoo..apa jadi kalau kena anemia..apa bahayanya..apa makanan yg perlu dimakan..jangan makan nasi saja banyak..kena ambil tau semua itu..pilih makanan berkhasiatla chegoo.....blablablabla.."

" grrr..*%$#@**%#.....*haper dia ingat...@;@ "


hambek kau..! grrrrr...geram betul aku dengan kerang kerang ni semua..

8 ulasan:

Ayah Zain berkata...

salam kak pinat,

az suka betul kat kerang yang besau2. Direbus dan dimakan begitu ssaja.

(lama tak tinggal jejak nohh kat umah az)

dilaOHdila berkata...

acik dilla kalau makan banyak kerang ni alamat darah naik ler izzah...he he he
kira kata TUANG darah (ahak)
setakat nak rasa sikit2 boleh kut

kucingorengemok berkata...

hehe ni sbnrnya geram kat nurse ke geram kat kerang?

PINATBATE berkata...

Ayah Zain..
semlm saya mkn kerang rebus cicah cencaluk Melaka..power ! gatal idung dibuatnyer...^^

PINATBATE berkata...

dila..
gout ker ..? @;@

PINATBATE berkata...

KOG..
geram kat nurse..kerang yg jadi mangsanya..

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

kak nab pun selalu kurang darah...dan juga tekanan darah rendah. pening jadinya. kena baca nampaknya!

Pak Man laksam berkata...

Sabar lah chegooooooo......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin