Isnin, Mac 17, 2008

DI LUAR JADUAL

Hari ni bermula jadual baru di kebun...
masuk kerja jam 10.00 pagi dan habis pukul 4.o5 petang...
tapi hari Rabu dan Jumaat still macam biasa...
rasa okey sangat lah pulak jadual baru ni..
Dapat melepaskan diri dari beberapa perkara yang membosankan ..wakakaka...
urusan rumahtangga pun lebih teratur...cuma ..

Masa untuk bertenet dah kurang...

2 ulasan:

dilaOHdila berkata...

BO tu 'brand outlet'. Teman pernah tanya mamat yang kat BO Melaka tuh dia katvalley ada ground ploor

dilaOHdila berkata...

lar akak Konpius ke? hehehehhehe

udang tu aku amik ngan cik OLYM (closeup)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin