Jumaat, Jun 10, 2011

APA ADA DI PULAU MARINA

 Hajat hati nak melancong obersi tapi belum sampai-sampai lagi rezeki tu ..jadi memadailah sampai ke Pulau Marina jer..lagi pun hari tu  abah dah janji nak bawa kami ke SINI

Jalan masuk ke Jambatan ke pulau ni betul-betul berhadapan dengan TLDM Lumut.

Dua malam di Hotel Best Western..
Anak ramai dah tak boleh ambil bilik macam dulu..sewa apartment terus..boleh Irfan practice berjalan..
Ehh! kerusi meja makan ni sama macam kerusi kat rumah lah pulak..
ada balcony di setiap bilik tapi yg ini yg paling luas dan boleh memantau anak-anak mandi kat kolam
hai!..lebar senyum kakak...
Cemana ntah  bebudak ni boleh jumpa video room depan lobby..ayyoo..! kering poket melayan token bebudak ni..memacam games ada.Abang sampai tengah malam layan main carom dan pingpong kat lobby dgn abah.Sesekali biarkan jer lah..dah kata cuti kan...layanlah sampai lebam.
Ni bersiar-siar depan hotel lepas sarapan konon nak joging tepi pantai tapi nan ado.Perut dah kenyang makanan memacam kat hotel ni ..sarapan dah rupa brunch dah..; )
Senang hati ...lepak-lepak..borak-borak..gelak-gelak
 Jumpa pulak Aspalela kat sini..aspalela..la..la..la..la..
seronok tengok anak-anak gembira..walau pun sekadar main kejar-kejar ..
Harapan menggunung mudah-mudahan masa-masa gembira begini akan terus berkekalan sampai akhir hayat

Petang layan bebudak ni main basikal sandar depan kompleks jeti yang diidam-idamkan dulu..letih rupanya mengayuh sambil menyandar..
Kalau dah seharian letih main dan berendam..bila tidur malam,ada hujan ribut pun tak sedar..
Alhamdulillah

4 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

lentuk habis si irfan tu
dah ligat siang nya...

Wassalam

aNIe berkata...

Pinatbate...cantiknya tempat ni...kat Perak ye...?

Sally berkata...

Salam Pinat,

seronok kan spendtime quality time dgn suami n anak2..

ermmm..malu bebenor teman nak kabor yang teman idak pernah sampey ke sini..huhu..bila la nak ke sinun..cantik betul tempatnye ye..

KAMATO berkata...

seronok sesekali cuti gitu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin