Sabtu, Mac 10, 2012

CARI BUTTERFLY JUMPA CROCODILE

Cuti lagikk  ! tapi teringat lagi horey-horey cuti sekolah yg lepas...

pergi Taman Rama-Rama 
tengok rama-rama makan nenas..hmmmm...wangi jer bau nenas tu
Lepas puas pusing taman kami pi tengok muzium rama-rama yg macam-macam jenis tu
sekali.. ..ehhhh..jumpa macam-macam binatang dalam ni..

kampung buaya..macam-macam jenis dan rupa

shhh...!!jangan bising..nanti baby buaya terperanjat..

teka siapa punya telur..?
dah macam zoo pulakkk

ralit tengok arnab comeyyyy..!!

Abang sedang bagi kuiz kat burung unta..


macam-macamlah jenis binatang dalam ni..tak larat nak tampal gambar..

Bersambung

3 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

buaya tu mudah terkejut atau suka melatah...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ berkata...

wah cuti cuti malaysia erk
nak gambor lagi
pls UP UP UP:-P

Tanpa Nama berkata...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin