Ahad, Oktober 09, 2011

BILA NAK MULA..?

Lepas raya ni rasa badan berat semacam jer..baju semua dah mula mengecut..tak berapa nak lepas dah..yang pelik tekak tu seleraaaa jerlah pulak. Hujung minggu tak ke mana-mana dari subuh sampai malam asyik berpusing keluar masuk dapurrr jer. Elok pulak anak-anak bagi sokongan padu..masak apa jer habis licin diorang makan..mak dia apa lagi..tambah bersemangatlah.;)

OK..esoklah mula diet..sementara tu nak gi pasar dulu..penuhkan stock peti sejuk utk minggu depan.mana tau tengah tengah berdiet tetiba perut lapar pulakk..siapa susah..? ekeke

9 ulasan:

yanti isa berkata...

kita serupa .

PINATBATE berkata...

hahahah..! ada geng rupanya..

atuk berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

kalau nak diet, kena kosongkan peti sejuk tu...he he

Wassalam

Uncle berkata...

Aduh...kita serupa........(ikut lagu zainal..)

yangyuyu berkata...

sama la-kain dah takleh zip

kuwus pagi raya kejap je...uwaa..

PINATBATE berkata...

waalaikumussalam atuk Rozali,
yer ker..?? alamak..dah penuhlahhh..ekekeke



Uncle,
serupa jugak ker..? tambah geng lagi ni...



yang yuyu,
syhhh..!! jgn bagi tau orang lain..rahsia zip berkarat tu pasal tak mao gerak...kikiki

KAMATO berkata...

moga harapan cikgu untuk diet tercapai... he he

Chik Att berkata...

bila tengok baju ... tengok gambar ...semangat berdiet memuncak .Bila tengok makan .... semangat meledak2...

PINATBATE berkata...

Kamato,
alamak Kang,tunda minggu ngarep lah..hahaha

Chik Att,
semangat makan mengatasi semangat baju..hihihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin