Isnin, Mei 16, 2011

EMAK DAH MENGANTUK

 Tolonglah tidur wahai budak kenit,dah malam ni..semua orang dah lena.Tinggal kita berdua jer ..

 Sudah-sudahlah main tu..esok sambung lagi yer

 Mata emak dah tak daya nak celik ni..tak larat nak layan.Makin disumbat susu,makin bertenaga pulak dia buat sepah..macam tau tau jer esok cuti hari wesak.

 Emak kira sampai tiga....kalau tak nak tidur jugakkk...mainlah sensorang..OK, satuuuu!...dua!....
dua setengahhh!...aaarrghhhhh....!!

 sukahati kau lah labuuu...!

Setiap manusia Allah uji dengan ujian dan masalah yang berbeza. Allah Maha Adil menilai setiap usaha dan kesabaran setiap hambaNya dalam menempuh ujian yang datang.Orang yang berjaya akan menganggap setiap masalah yang menimpa sebagai cabaran.Tempuhi cabaran itu sebaiknya..bukan lari daripada masalah.
Jangan sekali-kali lupa,mohon dan bermunajat kepada Allah.Permudahkanlah segala urusan.

3 ulasan:

yanti isa berkata...

pukul berapa Irfan zzzzzzzz semalam . Biasa la kan budak tengah lasak . Hakim dah mula tido dengan kakak dia .. senang hati mak dia ni .

Uncle berkata...

mahu sampai pagi mata celik...hahahahahahh.

PINATBATE berkata...

KakYan,
Irfan pun tidur dgn kakak dah..hihihi
tp dalam kes ni,semua kakak dah tidur dulu..huhuhu



Uncle,
paling geram dia pi jolok lubang idung orang yg tgh tidur..pas tu cungkil mata pulak...nak ajak main lah tu..grrrr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin