Jumaat, Mei 06, 2011

BERDIKARI

Alhamdulillah,sudah pandai berdiri di atas kaki sendiri.Minggu depan genap setahun umurnya,Insyaallah.
 Alhamdulillah...Rumah kemas dan rapiiii jer sentiasa sejak Irfan dah pandai berkemas ni...kain baju semua berlipat tersusun, kat dapur lagilah kemas..periuk senduk terletak elok jer..Rajin betul Irfan ni ;-)

Rasa nak pengsan!!!!

10 ulasan:

yanti isa berkata...

kejap je masa berlalu .

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

Syabas Irfan

Wassalam

wakana berkata...

ada lagi ka anak yang macam irfan ni? Nak satu!

hani@debumelukut berkata...

tak aper..org faham kalau ada anak sebesar tu mmg begitu lah keadaan rumah..akak ni kalau boleh nak anak kecik jgn besar2...seronok begitu.dah besar semua tinggalkan mak dah..duk sorang2 laa.huhuhhu..

PINATBATE berkata...

kak Yan,
betul.rasa macam baruuuu jer ..dah setahun rupanya

Atuk Rozali,
waalaikumussalam..tengkiu...tengkiu..

PINATBATE berkata...

wakana,
tak ada juallahhh..yg ni display saja..hihihi..boleh pandang pandang..jangan pegang pegang..

kakHani,
Alhamdulillah,ada anugerah anak kecik macam ni buat kita rasa ceria dan aktif !walaupun badan lotihhhhh..

Sally berkata...

Pejam...celik...pejam...celik..eh Irfan nak dapat adik dah?? Hehehhhh..setahun berlalu dgn cepat..

PINATBATE berkata...

Sally,
hamboiii....!!! jangan buat kontrobesi yerrr...
Alhamdulillah,cukuplah yg ada ni...biarlah Irfan jadi yg bungsu..tapi kalau Allah nak beri lagi saya terima..redho jer..Allah Maha Kuasa.

kucingorengemok berkata...

makanan kat tangan jangan kasi lepas

PINATBATE berkata...

KOG
hahaha..dah bertabur punnnn

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin