Rabu, Mac 09, 2011

BERBASIKAL SAMPAI KE SABA' CYBERJAYA

Cerita hujung minggu lepas,naik basikal pusing Taman Botani rasa macam nak putus kaki..

layan jerlah bebudak ni..kesian kan..selalu naik basikal depan rumah jer..kali ni kayuhlah puas-puas.

Ambil gambar masa tengahari lat lit pulak tu..masing-masing lapar,apalagi....vrooommmmmm..!
Kita pergi Cyberjaya ..:-)

Senang jer nak cari restoran Saba' ni..ikut papan tanda CBD..Insyaallah sampai..
Mujurlah dapat ruang beraircond kat tingkat 2..lega sikit..kalau tak..memang SABAR jer lah makan kat Restoran Saba' ni..tunggu dekat setengah jam .. ramai betul umat manusia menunggu  nasi Arab ni..
Tengok muka abang tu..punyalah ketat..mana taknya,sudahlah  kebulur menunggu ..mak kata STOP! ambik gambar lamb kabshah tu dulu..!! kehkehkeh..

Balik rumah tak payah mandi..dah kenyang Nasi Mandy!

6 ulasan:

dilaOHdila berkata...

hehehee suka aa tgok muka abang tu
ketat ke longgat tu mak (hehehehe)
Selalu dgor org citer pasal restoran saba ni. teringin nak gi. Bila kak pint nak banjer dilla ni (veeeeeeeeeee)

aNIe berkata...

Pinatbate...akak dah pergi makan kat Restoran Saba ni...memang sedap nasi arab dia.. akak cuba juga sup kambing dia... tapi akak makan sorang... adik akak Sya tak boleh mkn kambing... kuat baunya ...tapi bagi akak kambing kalau ada bau lagi sedap...hehehe

bujal X berkata...

hoih~teringin la~~

Pak Man laksam berkata...

Sedap tuuu........

hani@debumelukut berkata...

Nasi mandy orang nya tak yah mandi..hehehe.'Saba' is one of my fav eating out.

Uncle berkata...

lama tak makan nasi arab ni...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin