Khamis, September 30, 2010

KALI PERTAMA

Kali pertama pakai kasut raya.Lepas dua minggu raya dah tak muat masuk kaki..



Semalam Irfan demam buat kali pertama ..demam urat kata orang tua..maklumlah sekarang dah pandai meniarap..masuk 5 bulan ni berat pun dah naik 7.3 kg
 



Masa  raya hari tu ceria sangat si Irfan ni..seronok bawa dia berjalan raya,tak banyak kerenah..senyum ajer memanjang..


maklumlah..dapat duit raya penuh poket..

7 ulasan:

rezeki berkata...

salam pinat


hehehe suka tgk irfan, boleh tahan badannya , montel dan montok hehehe

buntat ibunya hehehe

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

mukanya dah nak sama dgn muka kak nya
he he

kumpul duit raya tuu
nanti boleh pergi Makkah

Wassalam

KAMATO berkata...

comel sangat..... geram tenguk

PINATBATE berkata...

PakItam,
tak larat dukung lelama..sakit pinggang dibuatnya


Atuk Rozali,
mmg duit raya tu masuk dlm Tabung Haji..mudah-mudahan cepat dpt sampai ke Mekah..;)


Kamato,
Irfan ni asyik jadi mangsa ciuman jer..pipi mcm belon.

dilaOHdila berkata...

wah emak...penuh poket Irfan
rezeki tuh. patut Ifan tersenyum jek

akudimar berkata...

waduhhh banyaknye duit irfan kat kocek.

leh lah irfan belanjer lek dimar ais kacang....

pssstttt gigi izzah lawo le...
koyo untu kelinci...

PINATBATE berkata...

dila..
mak dia cepat-cepat masukkan dlm bank sebelum kejadian tidak diingini berlaku...huwawawa..!

Dimar..
issyy..takat ais kacang apa ada hal..

untu Izzah kuwi tukulan baru..untu lawas gropes..kelinci pun kalah..rasa neyy Hannah pun kayo ngono jugaklah..turun temurun..;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin