Selasa, April 27, 2010

36 MINGGU

Hari ini genap 36 minggu yang penuh bermakna..hari-hari yang penuh kenangan manis..Syukur Alhamdulillah.Semakin berdebar rasanya..berselang seli dengan rasa letih semakin lemah..hampir setiap malam tak lena tidur,beberapa kali terjaga dan cramp kaki..yang pelik waktu siang asyik rasa nak mengunyah jer..semua makanan nampak macam sedap..lagi-lagi bila teringat tak lama lagi terpaksa berpantang makan benda-benda tu semua..huhuhuhu...;(


Minggu lepas semua pokok-pokok bunga yang hidup segan mati pun mahu tu sudah selamat dilupuskan..tinggal beberapa pasu jer yang selamat..antaranya pokok kunyit,pokok daun kari,pokok serai dan beberapa pasu bunga tinggalan bibik dulu..panjang pulak umur pokok-pokok tu walaupun dah dua bulan tak berbela sejak peninggalan bibik..kasyihannnn..lepas ni tak taulah apa nasib pokok-pokok tu semua..

14 ulasan:

manzlie berkata...

salam from Makkah


cepat sungguh masa berlalu kan...


waslam

Rozali berkata...

Assalamualaikum Kak Pinat

semoga Allah permudahkan segala urusan

serta dikurniakan zuriat yg soleh

Wassalam

Sally berkata...

Aishhhh..x tau pulak Pinat pregnant..semoga dipermudahkan segalanya ya Pinat..

dilaOHdila berkata...

salam kak PINT...
minat tanam bunga rupanya. Tu dah tinggi tu kak....kalau dibaja lagi ISO Duwwur tu (hehehe) bila nak datang bangi kak (haha)

PINATBATE berkata...

Salam Cik Lie Makkah..

mmg cepat..tak terasa masa meninggalkan kita..

PINATBATE berkata...

Datuk Rozali..
Amin!! Terima Kasih atas doa..

PINATBATE berkata...

Sally..
Ehh..! hari tu masa Pinat buat pengumuman kat sidang akhbar, Sally tak datang yer..huahuahua..

PINATBATE berkata...

Dila..
minat disertai malesss tak menjadi Dila...Bangi? baru balik bangi minggu lps..JM Bariani..;D

Pak Man laksam berkata...

Semoga semua nya okay.......

kucingorengemok berkata...

tunggu orang baru? semoga semua selamat dan diberkati allah :)

Atikah berkata...

Salam kak,
hanah nak dpt adik ropenya... Tahniah...

pB berkata...

salam Pinat

semoga selamat semuanya




pssttt: tak tau lak Pinat pregnant
Tahniah tahniah

Chibi Maruko berkata...

wah pandainya simpan rahsia selama 36 minggu....... tahniah kak, baby boy ke girl.

花生豆花Alex berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin