Ahad, September 16, 2012

MEE REBUS HASIL MEMBANTING TULANG

Stor bawah tangga penuh dengan khazanah .Nakcari barang pun boleh sesat jalan keluar dibuatnya.Bukan setakat harta karun bertimbun,sampah sarap pun berlonggok.Punyalah besar peranan bilik stor ini.Semua pun boleyy..

Demi masa depan yang lebih cemerlang bersempena cuti ni kami pun buatlah makeover stor bagi clear sikit..buang segala makneka barang yang ntah haperhaper...Sifat penyayang katakan..semua benda nak buat kenangan sampai kasut zaman Parameswara membuka Melaka pun masih nak simpan.haih!

Beli dua buah rak ni  kat IKEA dan suruh Abang pasang.Tak rugi belajar Kemahiran Hidup Bersepadu kat sekolah.dah boleh buka bengkel pasang rak. Ni rak pertama abah tolong pantau..takut silap pasang skru.
Ni rak yang kedua..nampaknya pembantu abang yang penyibuk aktif tu dah mula buka langkah.Biasalah Irfankan..mana boleh duduk pandang saja ..kasi  naik atas tu main motor rempit..vroomm...vroomm..

Yeay! dah siap! sekarang dah boleh masukkan dalam bilik stor dan susun barang kemas kemas.

Kesian kan tengok pekerja bengkel,pembantu termasuk pemantau penat buat kerja terbongkok-bongkok.Tu kuah mee rebus sudah menggelegak atas dapur.

Upah mee rebus sempoi seorang semangkuk.
 MEE REBUS HASIL MEMBANTING TULANG..BUKAN MEE REBUS TULANG!
Slurrpp!! Alhamdulillah.

2 ulasan:

Yantisa berkata...

Salam hujung minggu ..sedapnya mee rebus depa .

PINATBATE berkata...

Waalaikumussalam kakYan..homemade mee..Alhamdulillah laris..;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin