Khamis, Jun 07, 2012

BAKAU D'MUARA

My diet starts tomorrow
Thats what I said yesterday

Memacamlah yg diorder dah alang-alang makan  tepi sungai kan..tapi tunjuk sikit jerlah..nampak buruk lantak sangat pulak kalau tengok hidangan penuhhh semeja..ahiks!
Ketam black pepper tu rasa nak jilat pinggan lak sedapnya..asyik-asyik makan chilly crab jer kan..sesekali trylah yg baru..tak pedas sangat bebudak pun suka



 Sotong celup tepung ni sangatlah yummehh..
 Ikan siakap bakar ni yg paling mengancam ialah sambal dia..perghh...
 Kena pulak dengan air kedondong +asam boi manis pekat masam melekat kann..

Kami dah dua kali makan kat sini dan memang belum pernah mengecewakan..harga pun berbaloi setanding rasanya..
kat mana?
kat sini..

 Ada beberapa buah cawangan restoran ini tapi kami tetap memilih lokasi asal di mana restoran ini mula-mula di buka..tepi sungai Lekir..damai jer rasa tengok pemandangan ..tak sedar makan berpinggan -pinggan ;))
Alhamdulillah


iklan percuma tidak berbayar

4 ulasan:

kucingorengemok berkata...

nak kena carik alasan gi sitiawan ni

PINATBATE berkata...

KOG..
Nak gi Sitiawan..? buat alasan nak gi Lumut cari ikan bilis ker ikan masin ker..tak jauh dah tu..jgn lupa bawa baju lebih mana tau kot nak naik bot menyeberang ke Pangkor pulak..hehehe

yanti isa berkata...

tensionnya tak dapat negok gambar , akak guna berokband buat sementara waktu .. slow bangat . tentu mengancam jiwa seafood tu.

PINATBATE berkata...

kakyan..teruskan usaha..ekeke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin