Rabu, Oktober 17, 2012

ANAK ANDA RAJIN BACA BUKU TAK ?


Cik Kakak sudah  pun selesai menduduki peperiksaan PMR.mudah-mudahan berjaya dengan cemerlang. Minggu ini Izzah dengan Hannah pula nak masuk final exam.Errmm...budak-budak ni tak pernahnya nak study bila masuk periksa..

Pagi tadi suruh diorang berdua baca kat luar supaya tak terganggu dek bising adik yang seorang ni.sekali tengok,rupa-rupanyaa...tengah main masak-masak style pertandingan Master Chef gitu..siap berlakon masuk ujian Cipta Rasa lah..Ujian penyingkiranlah.

 
 
 Sabar jer lah..Kalau dilarang nanti diorang jerit..''Hak bermain hak kami..!!" macam dalam iklan tv tu pulak..haih!

3 ulasan:

kucingorengemok berkata...

masterchef takpe la kak, boleh dimaafkan... dari dia lakon tersingkir AF, tobat mak bapak!

PINATBATE berkata...

Hahahammpess...^__^

aji nugraha berkata...

saya suka sekali dengan info ini . sangat menarik dan menambah wawsan pengetahuan saya . saya sedang mencari Obat Rematik yang ampuh murah dan aman kira kira apa yah ??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin